Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje Teleskop.pl


Twój produkt uległ uszkodzeniu? Rozmyśliłeś się z zakupów? Spokojnie... w Teleskop.pl nie ma problemu z reklamacją czy wymianą towaru! Wszystko zostanie załatwione szybko, sprawnie i oczywiście w 100% profesjonalnie.

 

Pamiętaj, że nowe towary zakupione drogą internetową możesz zwrócić. Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy - nie musisz podawać powodu odstąpienia. Masz na to u nas 14 dni od otrzymania towaru!

 

Zwroty dla zalogowanych klientów

 

1. Zaloguj się do swojego konta, a następnie kliknij "Twoje konto".

2. W sekcji Zwroty towarów wybierz opcję "Dodaj zwrot".

3. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić, a następnie kliknij "Przejdź dalej".

4. Z danego zamówienia wybierz produkty do zwrotu.

5. Wybierz sposób zwrotu - możesz skorzystać z darmowej przesyłki InPost** lub samodzielnie nadać paczkę.

6. Wybierz punt dostarczenia zwrotu - poniżej znajdziesz adres, na który należy nadać przesyłkę zwrotną.

7. Wybierz formę zwrotu należności - jeżeli dokonywałeś płatności przez przelew, konieczne jest podanie numeru konta, na który mają zostać zwrócone środki.

8. Sprawdź, czy dane są poprawne, a następnie zatwierdź zwrot.

9. W przypadku samodzielnego nadania przesyłki po zatwierdzeniu zwrotu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu zorganizowania przesyłki zwrotnej. Wiadomości prosimy kierować na adres bok@teleskop.pl.

 

Reklamacje dla zalogowanych klientów

 

1. Zaloguj się do swojego konta, a następnie kliknij "Twoje konto".

2. W sekcji “Reklamacje Towarów” wybierz opcję “Dodaj reklamację”.

3. Wybierz zamówienie, a następnie towary do reklamacji.

4. Przy reklamowanym produkcie opisz występującą wadę lub usterkę. Jeśli masz taką możliwość, załącz zdjęcie wadliwego towaru. Dołączenie dokładnego opisu usterki i zdjęć pomoże w szybszym rozwiązaniu reklamacji.

5. Wybierz preferencyjną* formę rozpatrzenia reklamacji.

6. Wybierz sposób reklamacji towaru - możesz skorzystać z przesyłki zwrotnej InPost** oferowanej przez sklep lub samodzielnie nadać przesyłkę.

7. Sprawdź poprawność danych i zatwierdź reklamację towaru.

8. W przypadku samodzielnego nadania przesyłki po zatwierdzeniu reklamacji skontaktuj się mailowo z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu zorganizowania przesyłki zwrotnej. Wiadomości prosimy kierować na adres bok@teleskop.pl.

 

* Wybrana preferowana forma rozpatrzenia reklamacji nie obliguje sklepu do rozwiązania reklamacji we wskazany sposób. Ostateczna forma rozwiązania reklamacji zostanie ustalona w trakcie jej rozpatrywania.

** Pamiętaj o tym, że wymiary niektórych produktów przekraczają dopuszczalne rozmiary wysyłek obsługiwanych przez urządzenie Paczkomat InPost. W przypadku tych produktów konieczne jest samodzielne nadanie przesyłki.


Pamiętaj, że mając konto w naszym sklepie możesz w każdej chwili zmienić lub anulować zwrot/reklamację.

Adres do nadania przesyłek:

Logbox
Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20,
Panattoni Airport Park Wrocław
54-615 Wrocław
(POLSKA)

 

Nie masz konta Klienta w naszym sklepie? Żaden problem!

Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie lub zakup został dokonany poprzez aukcję lub telefonicznie i nie chcesz się rejestrować, możesz wybrać jedno z poniższych rozwiązań:

1. Zgłoś swój zwrot lub reklamację za poprzez naszą podstronę dla niezarejestrowanych klientów


2. Możesz skorzystać też z formularza do wydruku (kliknij aby pobrać i wydrukować, a następnie dołącz do przesyłki):


Nadaj paczkę na adres:

Logbox
Al. Prezydenta Gabriela Narutowicza 20,
Panattoni Airport Park Wrocław
54-615 Wrocław
(POLSKA)


Gdy paczka dotrze do naszego serwisu, zostanie jej przydzielony numer RMA (lub zwrotu) i zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty przyjęcia paczki.

 

pixel